piątek, 19 września 2014

Zamówienie z ZSK - pytanie do Was.

Witajcie kochane. :)
Czyż nie piękny mamy jeszcze ten wrzesień? U mnie dzisiaj zapowiada się naprawdę piękny i słoneczny dzień! Aż żal z tego nie skorzystać.. ;)) Piszę ten post, bowiem mam do Was małą prośbę. Planuję w przyszłym tygodniu złożyć zamówienie ze strony ZRÓB SOBIE KREM. Ostatnim razem do swojego koszyka wrzuciłam takie produkty jak : mleczko pszczele, aloes zateżony x10, olej sojowy i keratyna. Ze wszystkich tych produktów jestem stosunkowo zadowolona, ale wiecie jak to jest, zawsze chce się wypróbować coś nowego. I tutaj pojawia się pytanie kierowane do Was : Co warto kupić?  Moje wstępne plany zakładają :

● Peeling z nasion malin.
● Czarne mydło afrykańskie.
● Hydrolant z drzewa herbacianego. 
● Ekstrakt z soku z truskawki.
● Mocznik.
● Olej Makadamia.

Miałyście jakąś styczność z tymi produktami? Powinnam z czegoś zrezygnować, a może przyjrzeć się czemuś innemu? Byłabym wdzięczna, olbrzymie za podzielenie się doświadczeniami, bo już z tydzień się zastanawiam i nadal nie jestem pewna. :D

+ Mam do Was jeszcze jedno pytanie. Kiedyś pisałam o odżywkach firmy Balea jednak wiem, że nie każdy ma do nich tak prosty dostęp. Byłybyście może chętne na małe rozdanie z produktami z tej firny? (dwie odżywki i szampon). Chodzi mi o produkty z tej serii. :






Mam cichą nadzieję, że mogę liczyć na Waszą pomoc. :) Życzę wszystkim pięknego dnia i spokojnego weekendu. :) Przepraszam za chwilową nieobecność, ale mała awaria sprzętu uniemożliwiła mi robienie jakichkolwiek zdjęć. W przyszłym tygodniu powinnam już powrócić "do żywych". :)

Lenkaa..

13 komentarzy:

  1. A może jeszcze olej lniany i aloes zatężony 10x? No i spirulina :)
    Ja bym była bardzo chętna na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aloes jeszcze mam, a olej lniany.. trochę się go boję. :D

      Usuń
  2. Ja się przymierzałam kilka razy do zamówienia na zsk i w końcu zrezygnowałam, ale na pewno kupiłabym keratynę, aloes, mleczko pszczele i olej awokado.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja zaszaleję, a co! Właśnie tak wyglądało moje pierwsze zamówienie.. mleczko pszczele, aloes, keratyna, na pewno warto po to sięgnąć. :)

      Usuń
  3. Hydrolat różany jest fajny :) Łagodzi i nawilża skórę. Będzie idealny do użycia po czarnym mydle, które dość silnie oczyszcza skórę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różany..? Hmm... na pewno mu się przyjrzę. :)

      Usuń
  4. Firma Balea bardzo mnie ciekawi dlatego myślę, że rozdanie to świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Olej arganowy, a jeśli lubisz maseczki do twarzy polecam spirulinę i glinkę ghassoul :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosmetyki Balea bardzo lubię niestety dostęp jest słaby:/ z zsk jeszcze nic nie kupowałam, ale kiedys zdarzyło się z BU;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, dostęp słaby, a to takie fajne kosmetyki! :)

      Usuń
  7. Ja mam już tą odżywkę i jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz, to strasznie miłe wiedzieć, że jest ktoś, kto poświęcił chwilę swojego czasu by tutaj zajrzeć. :) Jeśli Ci się spodobało, zaobserwuj, na pewno odwdzięczę się tym samym i z przyjemnością zajrzę do Ciebie. :)