sobota, 17 stycznia 2015

Niedziela dla włosów..(10) Witaj Kallosie!

Witajcie.
Ostatnio niestety nie mam czasu na bloga, cały dzień gdzieś zalatana, wychodzi się przed siódmą i wraca około dziesiątej wieczorem. Zapewne każdy wie jak to jest, więc nie będę się tłumaczyła. Blog poszedł troszkę w odstawkę (coś musiało) jednocześnie włoski troszkę też.. :< Dzisiaj jednak udało mi się zrobić przedwczesną, sobotnią "niedzielę dla włosów", więc stwierdziłam, że chociaż aktualnym zdjęciem się "pochwalę". :D

Nie zaszalałam jakoś specjalnie, ale w porównaniu do tego, ile czasu poświęcam ostatnio na pielęgnację włosów to dzisiaj miały istne święto..

Przygotowałam sobie małą maskę włosową własnej roboty, a co! Wytargałam Kallosa z algami, dodałam do niego kilka - ok 6 kropelek mleczka pszczelego i kilka - ok 4 kropelek olejku z pestek moreli. 

Całość wylądowała na pasmach umytych przy pomocy cedrowego mydła babuszki Agafii. Cały zabieg przebiegł według zasad OMO, a jako pierwsze O posłużyła mi odżywka Deba. Po około 15 minutach spłukałam miksturkę z włosów, na końcówki nałożyłam olejek z Isany i psiknęłam całość gliss-kurem total repair. Efekt? :


Zadowalający. :) Końcówki do ścięcia, ale to wydarzy się pewnie na dniach. Ogólnie jestem bardzo zadowolona z algowego kallosa, testowałam go już na kilka sposobów i zawsze się sprawdza. Do tego pięknie pachnie! :)

Chociaż nie mam ani krzty czasu na pisanie nowych notek chętnie przeglądam Wasze wpisy. Nachętniej chyba te zakupowe bądź włosowe. :) A propos zakupów to mam dwumiesięczny ban. Trzeba zużyć zapasy, bo niedługo wszystko wyląduje w koszu.. :<

Pozdrawiam i ślę buziaki. Spokojnej soboty i niedzieli i mam nadzieję "do zobaczenia" niedługo.

6 komentarzy:

  1. Włosy prezentują się bardzo zacnie i ładnie błyszczą! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego kallosa jeszcze nie miałam. Włoski wyglądają ślicznie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt super ! Nie miałam jeszcze tego kallosa ale widze, ze czas to zmienic ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz, to strasznie miłe wiedzieć, że jest ktoś, kto poświęcił chwilę swojego czasu by tutaj zajrzeć. :) Jeśli Ci się spodobało, zaobserwuj, na pewno odwdzięczę się tym samym i z przyjemnością zajrzę do Ciebie. :)