niedziela, 31 maja 2015

Poczułam miętę! Letni MUST HAVE!

Hej Kochane. :)

Dzisiaj post dość krótki, ale zdecydowałam się jednak skrobnąć Wam słów kilka, bowiem sama jestem zachwycona swoim ostatnim odkryciem lakierowym. Jestem wielką fanką wszelkiego rodzaju błękitów/zieleni/mięty na paznokciach. Przy ostatnich zakupach w Rossmannie (na promocji) do mojego koszyka wpadł lakier Eveline color edition o numerze 915 w odcieniu pięknej mięty. Uznałam, że jest to wręcz idealny kolor na zbliżające się lato i miałam rację, zakochałam się od pierwszego pomalowania! ;)



Na paznokciach prezentuje się mniej więcej tak. Jest to piękny, żywy i intensywny kolorek!


Do pełnego krycia konieczne są dwie warstwy lakieru. Posiada on dość szeroki pędzelek, którym dość sprawnie i łatwo można operować po płytce. U mnie trwałość to koło 3-4 dni, przy czym ciągle używam środków dezynfekujących itd, więc to naprawdę nieźle. :) Konsystencja jest dość gęsta, ale nie przeszkadza mi to ani trochę.. w ogóle paleta kolorów tych lakierów jest dla mnie wręcz zachwycająca, już czaję się na kolejny kolorek.. W regularnej cenie zapłacimy za niego około 9 zł, ale warto polować na promocje. :))



Na powyższych zdjęciach lakier mam 3 dzień, widać niewielkie ubytki, ale chyba nie jest źle :)

Lubicie takie kolory? Czy może jednak klasyka?

Miłej niedzieli!

6 komentarzy:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz, to strasznie miłe wiedzieć, że jest ktoś, kto poświęcił chwilę swojego czasu by tutaj zajrzeć. :) Jeśli Ci się spodobało, zaobserwuj, na pewno odwdzięczę się tym samym i z przyjemnością zajrzę do Ciebie. :)